Inget för mig

Igår blev jag så galet förbannad. Det riktigt svartnade framför ögonen.
INGEN och då menar jag INGEN har rätt att kommentera om vårt bröllop och om vårt förhållande kommer att hålla. Ni kan tycka, absolut, det kan jag inte hindre någon ifrån. Men att skriva ".....För nåt som ändå inte kommer att hålla..."
är bara så jävla DÅLIGT!

Jag gifter mig med Nicco av så många skäl att ingen mer än jag skulle kunna räkna upp dom. Ja, vi förlovade oss efter mindre än ett år tillsammans och ja vi gifter oss om mindre än ett år. Men för att ta till en riktigt klyscha.. När det är rätt så är det rätt. Jag gifter mig med min absolut bästa vän och det är ett av skälen till att jag vet att det kommer att gå bra. Han förstår mig så mycket bättre än så många andra..
O nej, jag är inte så korkad att jag tror att det kommer att vara så här lätt precis hela tiden, äktenskap får man jobba på, det förstår jag också.

Men att sitta och säga en sån grej när man själv inte har en jävla aning om hur det är att jobba på något eller för något. Lågt.

Riktigt Jävla Lågt


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0