Innehållsrik!

Får väl börja med att be om ursäkt för bristen på uppdateringar sen jag slutade jobba i fredags. Men varken tid eller lust har funnits. Jag har känt att min tid ska läggas på det allra viktigaste denna helgen; Nicco och världens bästa vänner!

I fredags var det cocktailparty hos Eva, vi var alla fredagströtta men lyckades ändå få i oss en massa god mat och goda drinkar. Tog envälbehövlig prommis hem med Maggis efter.. Gör mig GLAD att hon och jag alltid kan prata oavsett hur lång tid det går mellan varven.

Igår var det Bakken-time! Helt jäkla underbar dag med massvis av vin, massor av goda skratt och jättemys! Vädret var perfekt, inte för varmt och inte för kallt. Vinet var dansk-sunkigt och det var bara perfekt alltihop :)

Idag har vi ägnat dagen åt slapp, IKEA, inrett det tredje rummet, snart klart och redan SÅ bra! Har tagit före och efter bilder som jag lovar att jag ska visa. Dock inte idag då vi ska dricka te i soffan framför Gilmore/Fotbollen nu.

Snart en ny arbetsvecka framför oss.. Det känns faktiskt OK. Det är lättare att gå iväg och jobba när helgen har varit så här bra!

Kram på er och njut av de sista timmarna söndag vi har :)

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Var du i Danmark i lördags? :)

Jag också! hade sjukt kul!

Kram!

2008-06-30 @ 10:41:24
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0