Iprengubben är min bäste vän!

Mitt huvud verkar fan inte vilja samrabeta en hel dag med mig.. Eller jo igår. Men på en hel vecka är det alltså en dag.
Idag fick jag gå på iprenen igen.. Jag och Iprengubben tycker om varandra, mest jag om honom tror jag.

På tal om nåt helt annat, har ni någon gång försökt checka in en massa folk samtidigt som TREHUNDRA (utan överdrift) 18 åringar minglar i lobbyn. Tjena säger jag bara..
Det är så kul att stå och gapa "FRUKOSTEN ÄR MELLAN 06,30 och 10,00 IMORGON!!"

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Haha, balen eller? :D Kan tänka mig det är kul att jobba då, hrrmmm :) Kram!

2008-06-04 @ 22:39:26
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0