I't gonna be me.

Den låten maler verkligen i huvudet på mig.. N'sync. Haha!

God morgon eller god middag eller vad man säger vid den här tiden :) God förmiddag kanske.
Uppe är vi, jag har duschat och hittat kläder i garderoben och älsklingen är iväg och handlar pålägg.. :)
Ska stryka en skjorta nu hade jag tänkt.. sen ska vi äta frukost och mysa det sista innan jag måste bege mig och jobba.. En midsommarkväll.. Igen. Fast sist var det natt. Så jävla trist. Jag vill också hem till mamma och umgås med bror och svägerska.. Äta god mat (igen) och ha kul... Hjärtat ska dit och jag är AVIS..
Längesen jag firade midsommar med familjen..

Jaja får väl bli när man är mammaledig nån gång ;)

Nu ska jag stryka skjorta. Blir säkert en massa uppdateringar ikväll eftersom jag har absolut nada att göra på jobb förutom småsaker.. :/

 Bror dansar till Lasse Berghagen på nyår ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh trist att jobba midsommar afton! men som sagt, det kommer nog lediga sådana för dig med =)

har ni planerat barn=)?



kram!

2008-06-20 @ 12:02:37
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0