Jaha?

Verkar som älsklingen blir kvar längre på jobb än tänkt... :/ Jag är SÅ trött och hade väldigt gärna krypt ner under täcket.. Men har ju tacos som ska fixas..
Jag är TRÖTT på att vi aldrig har en "hel" helg. Från fredags eftermiddag till måndagsmorgonen.. Aldrig. Jobbar jag lunch på fredagen så jobbar han fan alltid kväll. O om han jobbar lunch så jobbar nån av oss helgen.. Osv.

:(

Suttit och läst igenom hela min augusti 2007... Jag var ingen glad Sandra då. Men det hade sina skäl.. Blir bara så ledsen när jag läser det.. Men det är ju bra nu.. Så ja..

Kan väl kanske duka eller något..

"Leave the past behind, for this wonder.
Don´t look back again
Can't you see, this start might be a new beginning now
For your broken heart"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0