Jaja

Två timmar till.
Kvällen springer iväg vilket på många sätt är skönt men shiiiit vad jag har fått yra rundor. Känner mig sådär atadig i huvudet för tillfället :/

O ang. det här med att jag och Nicco borde se fördelarna i att jobba om varandra. Jo på vissa sätt kanske.. Men när det gäller att längta efter varandra tror jag minsann att vi gör det lika mycket oavsett. Räcker med en timme för mig sen är det kört ;)

Fyra timmar till jag är hemma och kan nanna i min egena grop som finns i hans axel.. LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

varför är det en fördel att jobba om varandra? inget kul ju!



jaa jag börjar då verkligen tröttna på att vänta! 9 juli kom NUUU =) haha..

kram

2008-06-09 @ 20:27:37
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0