Längtan..

Vi har tre brudpar hos oss ikväll.. O hjälp vad det får mig att längta efter vårt eget bröllop.. Tänk om mindre än 11 månader är jag faktiskt Niccos fru nu. Underbar tanke!

Mitt humör är verkligen inte på topp idag. Absolut inget att göra på jobb, massa strul som visserligen inte är vårt fel, men det påverkar!
Dessutom njöt jag sådär av att behöva gå iväg från älsklingen idag. Vill vara med honom. Och familjen. Verkar helt omöjligt för mig att faktiskt vara ledig en högtid nuförtiden. :(
O kolla på vädret. För jävligt. Men det är väl så det är.. Svensk midsommar. Jippie.

Nu ska jag gå och umgås i köket. Verkar vara det enda vettiga just nu!



Glad midsommar på er andra..

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hur länge jobbar du?

se det positivt, du får ju iaf gå hem till din älskade fästman sen =)



kram

2008-06-20 @ 16:59:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0