Lätt huvud

Mitt huvud känns faktiskt underbart lätt idag. Tror det är första dagen på en vecka som huvudvärken inte dundrar innanför pannbenet, behöver jag berätta hur skönt det är? Nu ska det hålla sig så! Vattenkannan ska snart hämtas från köket.. med MASSA is ;)

Allt mitt är i stort sett klart.. Måste egentligen fixa frågesporten men Anders tog på sig det, tack igen! Ska bara se till att han förstår frågorna sen också! :P

A var ju duktig och fixade nästan alla helgrutiner igår, så nu har jag precis gjort klart resten och checkat sisådär 11 pers.. Kan ju hoppas på att städ kommer snart då folk faktisk redan (!!!) vill börja checka in.. Crazyhelg det här!

Älsklingen skickade sms vid 8.. Verkar som att han har fått nog av knotten.. Men vem hade inte det :P
Snart bara 6 timmar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0