Lite bilder

Har glömt (som vanligt) att ra över bilderna från telefonen till datorn.. Men lite bilder ska jag väl kunna bjuda på nu då.. Speciellt med tanke på att älsklingen är så här upptagen:

Han lagar med andra ord mat till oss ;)

Fredagen med Eva:
     
Lunch på Mezo                   Första sanden mellan tårna och sen fotdopp ;)      Dagens Jag



Vi har precis njutit av Tropical ett par timmar, helt jäkla underbart! :) Precis kommit innanför dörrarna här och njuter av Firefly med massa is!

Persika och grönt te.. Underbart!


O så till sist.. En riktigt trött Sandra på väg hem från jobb nu inatt.. Liiiiite sliten.. Haha! Lägg märke till att hissen är ett sjukt bra ställe att få någerlunda helkropp! ;) Vi har ju inte fått tummarna loss till att sätta upp vår helfigursspegel någonstans än :/



Kommentarer
Postat av: mami

Du har tur, själv åt jag en färdigrätt, dötrött efter 4 dgr tapetsering, full jobbevecka, 2 dgr tapetsering - men äntligen är det färdigt och brodern din har nytapetserat i hela huset! Fint blev det, jag och pappsen utgör ett oslagbart team när det gäller tapetsering! Heja pappsen om du läser detta! Hälsa goa svärsonen o tacka för skjutsen i fredags - by the way - jag gillar att vara blond! Ha en skön söndag kväll - en fika någon kväll?? kramar till er båda

2008-06-01 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0