Lite smårastlös och trött!

Blev visst en massa degande i soffan idag, skönt men nu är jag lite rastlös.. Man är väl van vid att hitta på saker hela tiden.. ;)
Två fotbollsmatcher senare.. Nu börjar den riktiga EM-känslan komma :) Trevligt trevligt. Jävligt trist att mongo-Tyskland vinner dock. Hatar Ballack :/

Aja, 6 dagars jobb som väntar denna veckan. Helgen ser jag inte alls fram emot :( Men det kommer säkert att fungera fint det med. Hrm.
Kväll imorgon, kväll tisdag. Onsdag lunch + bröllopsmässa-möte med Marie och Sara. Därefter ett glas vin med Malin på stan.
Torsdag jobbar jag lunch.. Fredag ledig. Jobbar morgon lördag och kväll söndag.. Sen är jag minsann ledig i tre dagar.. Mini semester ;) Skulle egentligen bara vara ledig mån + tis men tog en mjukdag på onsdagen ;)

Nu blir de nog snart sängen! :)


Detta har vi spenderat i stort sett hela helgen på ;) Nice!

Kommentarer
Postat av: Dessi

mys! vi var också en runda på stranden igår :) det är skööönt! puss!

2008-06-09 @ 09:25:52
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0