Midsommar för oss

Dagen på jobb avrundades riktigt bra. Efter samtal med chefen fick jag reda på att hon jobbar på att höja min lön ännu mer... O Jag protesterar inte. Jag har en katastroflön i nuläget...Så why not? Men kom som en positiv överraskning i alla fall.

Kunde gå tio minuter tidigare och hinna med ett tidigare tåg. Så nu sitter jag och har duschat och slängt på mig en klänning.
Idag firar jag och älskling midsommar helt själva. Mys! Andra gången vi firar midsommar ihop.. Lite wierd då med. Han, Jag och Eva som lagade mat och hade skoj. Jag skulle jobba natt efter firandet :/
Idag är det bara han och jag :) O jag ska minsann jobba imorgon :(

Vi överlever... ca 1 månad och en vecka tills jag kan säga tack o hej till jobb för två veckor framåt :) LÄNGTAR!

Hur ska ni andra fira midsommar?

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag och världens sötaste ska åka upp till halmstad och hoppa grodor :)

2008-06-19 @ 19:16:38
URL: http://fantasifeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0