Morgon!

Uppe hyfsat tidigt för att vara ledig, redan vid halv nio.
Börjar undra om det egentligen är en bra idé att fara på stan.. Huvudet bankar, halsen är svullen och det börjar dunka i öronen.. Ska med andra ord ta det LUGNT.
Goa Eva kommer dock och hämtar mig.. så jag slipper promma.. Skönt idag.

Blir lite provning och sen en LUGN lunch.. Sen måste jag nog hem och vila lite.
Helgen kommer att bli tuff!

Min mamma känner mig... Se kommentar till brudklänning under.. Den understa är verkligen jag på något sätt..

Ser fram emot den RIKTIGA klänningsprovningen i bla köpenhamn med Mamma, mina tärnor och kanske svärmor? :)

Nu ska jag borsta tänder!


Ett par veckor gammal somrig bild.. Haha snyggt träpersiennerna skuggar va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0