Mysfika + zoobilder

Så, precis hemkommen från staden. Skulle ta en fika med mami, sprang ihop med Cecilia och Sally och slutade därmed med att vi alla fyra satt på Waynes.
Sally är underbar. Hon skrattar ALLTID. Ska sätta vår bebis på upplärning hos henne sen ;)
Cecilia är också underbar.. Hon är min big-sis och kommer alltid att vara. Oavsett vem hon är tillsammans med eller inte..

Mamma som "mormor":


Givetvis skulle båda kolla bort när jag tog foto.. Men sötaste lilla tjejen är det i alla fall.. Sally alltså ;)


O så lite andra bilder som jag har lovat.. Inga på mig och Nicco dock.. Bara en massa goa djuuur ;)



Pingviner (JA Eva jag skickade en bild till Vinke..), Sjölejon, tigrar, elefanter, leoparder, renar och giraffer... Och så den bild jag gillar absolut bäst:


Finaste lilla nallen sover :) Kolla tassen!

Var verkligen en helt perfekt ett års dag igår. Vandrade runt bland djuren, kramades, pussades, pratade om bröllopet, om barn.. om oss.. Inget jobb och inga andra störningsmoment.
Helt perfekt!
Tack för världens bästa dag hjärtat!!

Kommentarer
Postat av: Karin

roligt att fota djur:)

2008-06-17 @ 19:27:44
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mami

Och jag som trodde att det var jag som var söt, hihi:) Tack för trevligt sällskap, hjärtat. Glöm inte fråga Nikos om han vill komma på midsommarafton. Ha en bra kväll, det blir väl fotboll? kram

2008-06-17 @ 19:39:09
Postat av: teddy

Ohhh låster ju som en helt perfekt dag ni fått till det tillsammans och promenad bland djuren är alltid mysigt.

Är mamma med och tittar på klänningsvalet?

Ska mannen med också?

Bröllopskonto är ju seriösa saker :) Bra planerat!



kramis

2008-06-17 @ 20:10:46
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hihi ja det är mysigt att dom tar hand om oss så gärna =)

Ha en trevligt kväll du också!

2008-06-17 @ 20:32:59
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: FASHIONPICS

vilken söt

xx

fashionpics

2008-06-18 @ 17:50:16
URL: http://fashionpics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0