Okey okey

Jag hann/pallade inte uppdatera mer igår.
Vi sattt och fikade rätt länge med mamma, sen åkte vi ut och storhandlade mat. Bestämde oss för att vi ska försöka bli liiite bättre på mathållningen nu. Blivit mycke godis och annat skit på sistone!
Hem, älsklingen lagade mat och jag duschade sen kröp vi upp i soffan för två avsnitt Gilmore innan vi nannade.

6 timmars sömn inatt gott folk! Tjoho!
Dessutom är jag inte överhopad av jobb nu på morgonen, kommer faktiskt att hinna käka frulle och dricka kaffe tror jag :)
Ska hem efter jobb och duscha, platta håret och sen försöka sova en timme. Tror det kan behövas om jag ska orka med hela kvällen.. Men roligt ska det bli!

Minn rygg gör ONT idag! Har precis som en knuta på vänstersidan av korsryggen. Not so nice vill jag informera er om. Inte alls skönt när man står i klackar på jobb heller :/
Jaja, det går över. Har inte hunnit in på Tokyo för att få min massagetid heller. Typiskt :/

Nu ska jag ha frukost!

Kommentarer
Postat av: Victoria

God morgon :)

2008-06-27 @ 07:10:08
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0