Överseende

Hm.. Vet inte riktigt vad som gick snetti förra inlägget men det ser ju inte klokt ut med bilderna? Jaja, ni får ha överseende med det.. Pallar inte göra om skiten!

Nån annan som får ha överseende med mig idag är min älskling. Har lovat honom tacos.. Dumma jag glömde dock handlabåde lök och gräddfil.. Tjena. O jag orkar verkligen inte springa bort på hemköp igen.. Dessutom har dom stängt nu :(

SÅ trött nu! Ska hoppa in i en dusch och sen slänga mig på soffan innan jag ska fixa tacos..Mina ögon vill inte alls samarbeta.. Kan kanske bero på natten utan sömn och ett vändpass?
Tur man är ledig till måndag kl 14 nu!

Har iaf hunnit bädda rent och slänga in en maskin med sängkläder.. Innan dess en timme strand med mamma och lite mat på Kungstrappan.. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0