Regn igen?

Ahh nä.. Jag fick nog av att se ut som en dränkt katt igår. Måste det bli likadant idag?

Skoja att här är o göra idag. Fullt i matsalen gånger tre idag.. Över trehundra gäster på lunchen. Jag har kört ut hela hotellet själv (igen!!!) plus sprungit på konferens och annat mög mellan varven.. Med feber. Livet är underbart.

Måste kanske jobba vidare om jag ska komma hem någonsin idag. Stackars Göran som fick en halvt sammanställd Svanen-märknings mapp idag.. :( Men vad kan jag göra? Fick det två dagar innan det skulle lämnas in. Tackar!

Jaja, hard work work..

Kommentarer
Postat av: Therese - brud i augusti 2008! ♥

Idag ändrade jag bara min beställning. Själva beställningen la jag i april, men de nya blommorna bokade jag idag, och jag gifter mig den 16 augusti. Fast min florist sa att det egentligen räcker om man beställer någon vecka i förväg. Jag var ute i väääldigt god tid, men det beror nog mest på att jag bor så långt ifrån staden jag gifter mig i, så jag ville ha allt klart långt i förväg.



Ha en bra kväll du med! :)

2008-06-12 @ 17:14:19
URL: http://sissyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0