Ryggonts-måndag!

Såja, vaknade till någerlunda fint väder.. Men nu gott folk har min rygg lagt av totalt. Fy fan vad ont det gör i korsryggen. Blir INGA klackar på jobb idag. Får bli ett par lågklackade pumps som jag har sen innan! Känns som att hela nederdelen av ryggen har låst sig totalt.. Sådär skönt :(

Nåja, förutom det så är allt bra! Har käkat frukost och duschat.. låg kvar läääänge i sängen och bara mös. Har ju tre mornar med uppstgning kl 5 framför mig.. Puh! Dock bara ett vändpass (idag till imorgon) och det tackar vi för!

Lovade ju bilder men som det ser ut nu är det lite tight med tid för min del nu på förmiddagen, ska platta håret och sminka mig så får vi se vad jag hinner sen!

kram på er sålänge! :) 32 dagar till semester för min del!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ja - nu är det verkligen nära och endast några dagar kvar tills den stora dagen :)



Inte roligt att läsa om din rygg. Vad har du gjort?

Håll klockarna i skoskåpet nu och krya på dig riktigt ordentligt.



kramis på dig

2008-06-30 @ 12:44:44
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0