Sista?

Sådär vänner. Nu har jag minsann ca 40 minuter kvar för denna helgen. Tuff helg på olika sätt.
Min rygg har tagit stryk känner jag. När man bara står rakt upp och ner i många timmar så känns det i korsryggen.

Av någon anledning är sambon världens bästa (det är han alltid iofs..) och kommer och hämtar hem mig IGEN. Det finns ingen som slår honom när det gäller underbarhets-poäng! Jag LÄNGTAR till nästa helg!! :)

Blir kanske sista inlägget för ikväll det här.. Ska ägna lite tid åt att kramas med älsklingen där hemma. Jag har bilder att visa er.. lite outfits från igår bland annat. Men det får nog komma imorgon har jag en känsla av. Vi ska kolla bröllopsresa och Gilmore (?)
Söta Evelina ska ju också till Tunisien på bröllopsresa. Ser fram emot deras intryck! Verkar SÅ fint!

O mamma vill bli mormor.. Tja om du lovar att handla kläderna i förra inlägget blir du kanske mormor snabbare än du tror ;) haha!

Ha en underbar söndagskväll! :)


Nääästan ;)

Kommentarer
Postat av: mammi

Nänä-- min plånbok klarar inte både att hålla bröllop och bli mormor -så ta det lugnt! Jag får ha lite tid emellan men det är klart att jag ser fram emot båda delar! Att dessutom få en underbar svärson med familj är perfekt!

2008-06-22 @ 21:30:42
Postat av: Kimsan

Tackar :D Gillar nog denna bloggen bättre så förflyttar mig nog hit igen :D Bättre kvalité på bilderna också!

2008-06-22 @ 23:55:52
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: hehe okej, så bra då:P ha en toppen dag!

2008-06-23 @ 11:18:30
URL: http://thenoteboook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0