SolBRÄNDa

Kan man kanske säga att vi är ja.. Hm?
Spanade in våra ryggar i badrumsspegeln precis.. Ingen vacker syn.. Röd.. men inte vacker.. Haha jaja, om min fungerar som den ska så lägger det sig till en snygg bränna snart, det gör inte ett dugg ont iaf.. O då borde det väl inte vara så skadligt?!

Annars.. Jag har kramp.. i typ äggstockarna.. Ja, jag vet att bara ni tjejer kan förstå mig nu. Men det känns weird.. Har haft det av och till sen jag fick nya minipiller.. Känns för jävligt ärligt talat.. Börjar undra om det inte är därifrån huvudvärken också kommer.. :/. Borde kanske ta mig i kragen och kolla upp de..??

Jaja mer info än vad ni kanske ville ha, men skönt är det inte kan jag lova.
Sitter nu i sängen och ska snart krypa ner, ska bara borsta tänderna och kika på ett avsnitt till (ja, ´vi är gilmore beroende!) och sen nanna kudden.. Skönt efter en utomhus dag som denna!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0