Sömnproblem?

Njä.. Sov visserligen skitdåligt inatt men lyckades somna nu efter att jag bloggat sist istället och sov fram till nu.. Närå jag är inte ett dugg trött.. Bara lite lite lite...

Missade med andra ord första halvlek i Tjeckien -Portugal matchen men den verkar inte vara sjukt spännande direkt. Jag som alltid har älskat Portugals sätt att spela fotboll tycker minsann dom är lite sega ikväll.. :/ 1-1 ärinte så jävla grymt..

Ska ta en dusch hade jag tänkt. Sen vet jag faktiskt inte.. Ligga i sängen och glo på tv istället för här kanske=

JA!!!! Ronaldo gjorde nyss mål!!! Lilla pärlan..
Vet ni att han blev utsedd till världens sexigaste fotbollsspelare förresten? Ljungberg kom god trea..

Vet inte riktigt vad jag tycker om det..

  

Kommentarer
Postat av: Flora

Ja, Ronaldo gjorde mål!...Den lilla pärlan, ja men knappast sexigaste fotbollspelaren....



Älskar Ljungberg !! Han e så himla snygg!...Han borde definitivt vunnit..



Vem kom tvåa förresten?

2008-06-11 @ 19:40:16
URL: http://floraloves.blogg.se/
Postat av: Therese - brud i augusti 2008! ♥

Haha, det där känner jag igen! :P Jag trodde att allt skulle vara så lätt att välja, och att jag hade allt klart för mig. Vad jag bedrog mig, det är jättesvårt! Jag har ändrat mig massor med gånger kring ALLT, haha.



Håller med dig om det där med andras bloggar, man kan inte låta bli att bli inspirerad av andra. :)

2008-06-11 @ 20:14:51
URL: http://sissyli.blogg.se/
Postat av: Malin

Ljungberg är lätt snyggast!! Charmigt leende o snygg kropp, vad mer begär man av någon man ändå bara tittar på? ;) Ronaldo ser bara töntig ut när han ler!

2008-06-12 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0