Stopp!

Okey, kanske dags att klargöra en sak innan jag fortsätt med detta inlägget.
Inlägget "Skadat gods" var INTE till för att ni skulle börja tycka synd om mig! Jag valde att skriva det för att jag som sagt skriver av mig saker.. det rinner liksom av mig på ett helt annat sätt. O sen personen i fråga försvann ur mitt liv för gott så har jag aldrig någonsin skrivit om det.
Men, det är INTE synd om mig, jag valde själv, det fanns ingen som gjorde det åt mig. Så INGA medlidsamma blickar och tycka synd om kramar, tack!
Jag vet att ni finns, och jag älskar er mest i hela världen för det men som sagt.. inget tycka synd om!



Nog om det!
Dagen bara rinner iväg här! :) Skönt för om en timme har jag gåt härifrån om allt flyter som det ska, nice!
Ska fika med Eva och sen ska jag hem och slappa och vila lilla ryggen som vägrar samarbeta.. Fortsätter det så här så kommer inte jag att kunna böja på mig inom snar framtid. Aj :/

Har massa bra planer denna veckan så pallar inte gå omkring och ha ont :(
Ska fika med Eva idag som sagt, imorgon ska vi träffa Dessi och Jonas.
På torsdag ska vi försöka träffa lite föräldrar, i alla fall min mams som ska iväg till Kroatien på fredag :)
Fredag är det dags för Evas cocktailparty, jag ser fram emot detta massor! Blir klänning och heels och en god drink eller.. hm två? ;) Blir dock rätt lugnt då vi alla ska till Bakken på lördag!

Nu måste jag visst jobba!

Kommentarer
Postat av: Eva

1. Jag vet att du inte mår dåligt

2. Medlidsamma blickar är inte min grej. Jag har själv väldigt svårt för när andra ska tycka synd om en

3. Och jag naaawar främst när jag ser dig i långa vita klänningar med spets och volanger ;)

2008-06-24 @ 14:22:32
URL: http://fantasifeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0