Tack!

Tack för alla goa kommentarer om klänningen nedan! Ni är söta!
Jo den klänningen jag har på mig där är snygg.. Men i jämförelse med de andra var den liiiiiite för enke.. i alla fall nertill. Har kommit fram till att ett litet släp hade varit perfekt för mig!

Nu ska jag hoppa i säng. Är så fruktansvärt trött... Så ska borsta tänderna och sjunka ner under täcket.. Kanske kolla ett avsnitt gilmore till om älsklingen inte vill se klart fotbollen.. O om han vill det så somnar jag nog gott sålänge.. Ska bara preppa med Ipren först.. Mitt öra bankar :(

Natti vänner!

Så här såg jag ut på stan idag: enkel!



O så en bild från i lördags.. efter strand och en dusch.. Haha kräftan!


Är förresten den klänningen jag hade på mig under kvällen också! :) Älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0