The end.

Slut på helgen för den här gången. Nästa gång jag är ledig en helg är sista helgen i Juni. Kul. Eller inte.
Men jag överlever det också, det har jag gjort förr. Jobbade 12 helger i streck i början av karriären, då ska jag nog fixa detta också!

Helgen har varit perfekt. Dock känns det extra jobbigt när man då ska börja jobba igen. Vädret ska iofs bli lite sämre nu så man kanske lika gärna kan jobba och hoppas på att värmen kommer tillbaka lagom till början av nästa vecka då jag ska vara ledig lite :)

Mycke att göra i veckan. O mycket av det måstejag ha hjälp av alla andra med. Men det blir väl som att lära sig nåt nytt det också! O det är ju alltid bra.. ? :)

Nu går vi inför denna veckan positivt! Det SKA bli en bra vecka och vi ska göra ett grymt bra jobb!

Dessi: Bilder på balkongen kommer, promise, kanske redan imorgon, hinner dåligt idag :)

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

usch vad trist att jobba så många helger! 12 helger på rad slår nog de festas rekord haha! inte illa!

vad är det du jobabr med nu igen?



kram

2008-06-09 @ 16:16:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0