Today

En duktig Sandra senare.

Då var det bytt bank.. Ska jag bara informera mitt kära jobb om att lönen helst ska in på mit nya konto nästa månad.
Fixat så VISA kort kommer och internetbanken ska fungera snarast också. Perfekt.

Imorgon ska vi minsann öppna sparkonto och och min blivande man. DET om något gör att det känns sjukt verkligt alltihop. Det gillar vi!

Dagens jag:


Lagom slapp en tisdag som denna :) ÄLSKAR gina linnet och tröjan :)

O så bilder från mami i lördags:

   

1. Sandra i farten med Ljungbergtröjan på
2. Sjuukt gott med kaffe, glass och jordgubbar
3. Söta små mini-ostar med kex :) Mumma!



Titta idag skärper jag mig minsann :)


Bilder på djuren kommer också ;) Dock blir det bara en liten del av dom idag då de flesta finns på den riktiga kameran.. Dvs den vi först måste tanka över bilderna på den andra datorn.,. Jaja ni får se ;)




Kommentarer
Postat av: Karin

gott med småostar:D

2008-06-17 @ 15:36:33
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

snyggt!

hur kommer det sig att du bytt bank? så ni ska ha samma?



på lördag kommer fredrik hem, så några dagar kvar =(. Längtar nästan ihjäl mig haha!



kram!

2008-06-17 @ 16:38:47
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hihi jag är hemma fortfarande iaf =) slutar 21 så det ser lovande ut tycker jag!



jag o f har faktiskt olika banker men vi får väl byta så småningom med när vi skaffar lån o så =) har ni nån budget till bröllopet eller sparar ni så mkt ni kan bara?



kram!

2008-06-17 @ 18:18:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hihi jag är hemma fortfarande iaf =) slutar 21 så det ser lovande ut tycker jag!



jag o f har faktiskt olika banker men vi får väl byta så småningom med när vi skaffar lån o så =) har ni nån budget till bröllopet eller sparar ni så mkt ni kan bara?



kram!

2008-06-17 @ 18:18:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0