Uff!

25 minuter till sen kommer räddningen! Bella! Efterlängtad som få idag!
Jisses vad skönt det ska bli att komma hem och krypa ner i sängen.
Känns inte vidare jobbigt att jobba imorgon.. även om jag kör vändpass. Idag var värre.. Men nu är skit-midsommar snart över och jag kan skratta åt alla bakfulla människor imorgon!
Nästa midsommar vill jag INTE jobba!

Snart snart snart kommer dessutom älsklingshjärtat och hämtar mig.. :))) Happy! Första gången han ser mig glad idag stackarn. Mitt humör var verkligen inte på topp idag.


Senare:
Nu har jag sanckat lite skit med peersonalen och Bella ha kommit. FRIHET!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

HOppas du haft en mysig afton =)

2008-06-20 @ 22:12:46
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0