Världens finaste

Min älskade älskade ängel!
Jag har nog aldrig haft en bättre "midsommar"
Vi har ätit tills vi höll på att spy. Till detta blev det vitt vin, snaps och ramlösa persimon.
Ovanpå det åt vi jordgubbar och glass..drack kaffe och mer ramlösa.
Tittat två..Nej vänta.. Tre avsnitt Gilmore..
Fotbollen (enda sega denna kväll, nu finns verkligen INGEN favorit kvar i EM)

Nu har babe borstat tänderna, så det tänkte jag också göra.. Jag tänkte PRECIS skriva "Hoppas hoppas han vill se ett avsnitt gilmore till från sängen" O så kommer han in o säger "Är du jättetrött eller vill du titta ett avsnitt Gilmore i sängen med mig?"
Han är BÄST, min blivande man!

Tänk att man kan ha en så underbar midsommar på "bara" tu man hand.

Matbilder:
 
Innan all mat kom på plats

 
Och efter.. Haha :)


Världens bästa hjärta! Jag Älskar Dig!!!


Nu beger jag mig mot tandbortsningen!

Svarar på kommentarer från jobb imorgon, promise!

Natti vänner!


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: =/..

hehe jo men ibland blir det en hel del..:P haha det kostar att ligga på topp :P ;D nevars.

2008-06-20 @ 01:34:32
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hihi vad SÖTT! vi ska vara glada att vi hittat så fina killar som vill se på massa serier med oss =)



kramis

2008-06-20 @ 12:03:42
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0