Yes!

Blev SÅ glad innan.
Bytte ett pass med Sara på tisdag, innan dumma jag insåg att då missar jag Grekland - Sverige matchen.. Nåja. Överlever det också(kanske lika bra, vem behöver hindersprövning när man ska gifta sig med en grek...?), får ha den på på jobb och se vad som händer lite då och då!

Inte det jag blev glad över dock (afan?) skickade sms till Nicco om detta o då skickade han tillbaka att han hade lyckats ta ledigt på söndag så han är ledig med mig hela helgen.. Underbart! Sandra gladis!

Blir en riktigt riktigt bra helg tror jag! Möter upp mamma och lägger mig på stranden en timme eller så imorgon efter jobb. På lördag tänkte jag jag bjuda ut min blivande man på en frukostdate och sen ligga på stranden med honom i en massa timmar och skaffa en pigg nyans inför kvällen ;)
Hmm tror ni man kan muta honom.. Nu när han är ledig över kvällen borde han väl vara sugen på att följa med oss ut på stan? Haha ;)

Oj.. Är klockan redan halv åtta.. Vad hände här då? ;) Gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0