You'll never know dear..

Jag har precis fjäskat till mig lite köttbullar av ex-räkmackan.. Numera är han ju Köttbullsmackan. ;)
Inte så svårt att fjäska till sig saker av honom om jag nu ska vara ärlig.. en kram och någa väl valda ord sen är de klart ;) haha!

Ser varmt ut ute.. Skönt! Bara längtar tills jag får slänga på mig strandklänningen och sätta mig på tåget hem! Blir tropical idag, nice ;) Om en timme kommer faktiskt Jakob så då får jag åka himmåt ;) Oj vad skånsk jag blev där då..

Haha nu ska jag i alla fall äta, fick precis klart kassan, att den stämde efter allt meck som det är med helggästerna är helt otroligt, eller så är jag grym ;)

Skulle lita mer på det senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0