K A F F E?

Fredagskväll. På ett hotell.
Brukar vara hysat.

Men inte här inte! Helt jävla crazy från början till slut.. Eller ja, NU har det börjat lugna ner sig. Men fram till för tio minuter sen har jag stressat, stressat, stressat för att hinna med diverse saker.
Bröllopsgäster, bargäster, skaldjurskvällar i restaurangen (=fullt hus!) osv.. Wahhh!
Är helt snurrig i huvudet och skulle ha behövt tvåhundra glas kaffe för och vara pigg. Som tur är har jag bara druckit två, annars hade det nog varit mer högvarv på mig nu än vad som behövs. Dessutom ska jag upp 05 imorgon och köra mitt sjätte pass denna veckan så jag känner mig sådär sugen på att sova kasst pga överkonsumtion av kaffe :P

Lunchmötet gick i alla fall toppen. På bara en timme kom vi på exakt hur våra bord ska se ut för att locka fler gäster att fira bröllop här. Nu ska jag bara ha möte med vår kökmästare och sommelier för att få till det bästa! :) Dessutom ska foto tas i rummen och ett bildspel ska göras..och detta på ca tre veckor...+ att jag har kalender 2009 där del 3 ska vara inlämnad om en vecka..

Kaffe sa vi va?
Börjar tro att jag kommer att inta det i dropp innan oktober är slut. Snälla någon låt oktober börja...och ta slut FORT! Insåg precis när jag skrev detta att jag inte kommer att ha många minuter över för träning, familj, vänner, NICCO..och andning.. Näe..skit i de, verkar onödigt. Tur att jag har organisationsförmåga och är super-stress-tålig när det gäller jobb! Annars hade man väl varit inmurad i en vägg vid det här laget.. (ni vet...gått in i väggen..haha...dåligt skämt jag vet!)

Jaja, blev ett långt inlägg det här men mycke mer hinner jag nog inte.. har 50 ut imorgon..själv dessutom så är rädd för att många uppdateringar då kan ni nog inte heller se fram emot!

Nu ska jag räkna kassan och fortsätta jobba undan lite helgrutiner..började på dom idag för att ge chefen en chans att syssla med sin administration..Snäll jag är va? :) HA!

kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0