Ny dag...tisdag

Då vare tisdag dårå!
Vi har varit och handlat hem frukost och ätit en stor sådan...det är väl lika bra med tanke på vad jag har att göra ikväll..brukar gå sådär med ätandet då ;P

Sitter i soffan och softar lite..ska platta håret och läsa bostad och trädgård från i söndags. Nicco var ju inte hemma då så det får bli idag istället.
Jobbar ett härligt vändpass nu.. Hemma tolv ikväll o upp fem.. Isch. Behöver jag säga att jag är sådär sugen? Men men.. Imorrn är de träning! Wihoo. Nu ska fossingen igång igen och de nya kläderna ska invigas! :)

På torsdag är det klippning och sen fika med Dessi, mysigt :). Ska bli kul att träffa henne...och att snacka lite skit med Mia innan dess (min lovely frisörska).

Nu ska vi läsa HD :)

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Haha vi går alltid till frissan i samma veva, ja ska dit idag=) Kram ha en bra dag!!

2008-09-23 @ 12:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0