Som det kan bli!

Kommer till tandläkaren..Kom förresten på att det var tandhygenisten (same shit, different name enligt mig dock!).
Sitter i väntrummet och djuuuuupandas, ångest på riktigt och typ känner mig som fem år gammal. Vafaaan, snart är det dags att föda barn, detta kan INTE vara värre (haha) Fast med bebis får man ju världens finaste present efteråt iaf, haha!

I alla fall. Ut kommer en tjej i min egen ålder (max ett par år äldre) visar sig att vi bor typ grannar..så samtalsämnna var bomben i söndags, män som inte vill gifta sig (har jag berätta det om Nicco för er förresten?), barn, brudklänning, lokal and you name it.
Sen skulle jag gå..Haha. Som det kan bli ibland. Lätt trevligaste besöket hos tandläkaren någonsin!!
+ i kanten var att mina tänder var i OK skick. Har sköra tänder och ett tandkött som lätt blöder mängder, har haft sen jag var liten. Men det var ok i alla fall. Fick bara rådet att jag skulle fortsätta med mina plackers och att jag skulle höra av mig om jag ville ha en finputsning inför bröllopet ;)
Kanontjej med andra ord! :)

Nu ska vi käka och kolla på Entourage, säsong 2 som kom igår.
Hörs senare ;)


Trodde ju det skulle vara mycket värre ställt med mina stackars tänder med tanke på att jag använde just denna whiskeyn till att döva smärtan på nyårsafton..Smärtan i tänderna då alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag har aldrig varit på Tivoli men har en killkompis som spelar där ofta så ska dit nångång :) Mmm, ska nog ut och käka med en kille från Hbg innan... :) Nervöst :)

Jaså, vill du byta inom samma yrke eller du vill byta helt?

Och ja, whiskey hjälper mot all smärta, haha :)

Kram!

2009-01-15 @ 20:00:07
Postat av: Bokmalen

Vad tur för dig att det gick bra!!! Ibland är världen bra liten...

Kramen, Maria

2009-01-15 @ 20:56:41
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

entourage är så bra, så gott dom lever :)



KRAM /sandra

2009-01-15 @ 23:46:46
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Vad br att allt gick fint fint hos tandis :)

Whiskey löser många problem vet du ochde kanske gjorde tänderna firska under nyårsaftonen iaf, hahaha.

Pappsi mådde okey när vi träffade honom igår, ska snart ringa honom för att kolla läget.

önskar dig en fin helg.

kramis på dig

2009-01-16 @ 13:09:35
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0