Ärligt talat..

..Jag har visst en beundrare.
Någon som tydligen, av kommentarerna att döma, inte gillar att jag är ute på stan och roar mig.
1. På vilket sätt skulle det inte märkas att jag är gift? För att jag dricker drinkar? Många ogifta isåfall..
2. Aspackad på stan har jag nog inte varit på....jadu. Jag minns inte ens.

Orka.. det är det enda jag säger...Orka.

Oavsett var kvällen igår kanon. Musslorna blev bättre en Mollbergs, vi åt tills vi nästan däckade. Drack lite vin (bäst att påpeka lite så att ingen tar illa vid sig..Hm..) och en lite halvt misslyckad mojito här hemma. Därefter blev det Dahlbergs där vi träffade lite roligt folk, drack ett par goda drinkar till och hade spännande samtal ;)
Min kära man trillade ner efter jobb och hann med ett par öl han också..Fy dig älskling, gå och dricka öl sådär när du är GIFT man nu..ajabaja!

Nu är jag för trött för att vara ironisk.. Ska slänga mig på soffan och avnjuta litervis med Ramlösa..Konstigt att man ärså törstig idag, drack ju så mycket igår ;) Haha.

Ett par bilder kommer nog upp senare ;) Snart drar vi till Skopelos. 05 hämtar bussen oss imorrn bitti här utanför..Värme och massa Mythos ;) Mums!

Kramaaaaaar!



Gammal partypic från förr ;) Ogift och aspackad..Eller nåt sånt.. :P HAHA Iroooooni är min bästa vän ibland :P

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, man kan ju inte annat än skratta åt den stackare som inte har bättre för sig än att skriva sådana kommentarer hos dig!!?? Kanske personen ifråga inte har en aning om vad det vill säga att va gift!??? Ja, så måste det ju va, eller hur!??? ;)

Nu var jag lite ironisk men jag blir så less på folk som inte kan vara trevliga i bloggvärlden å ja, i övriga världen oxå för den delen... Tänker på ordspråket att "den som är utan synd kan kasta första stenen". Varför är man så snar att döma andra!!???

Själv tycker jag ni är härliga som går ut å njuter av sommar å sol å vänner osv. ;)

Det låter ju hur härligt som helst att ni ska åka iväg... Vi packar bilen på onsdagmorgon å börjar vår resa söderut med flera stopp hos vänner. Nu sitter vi i vild förtvivlan å försöker komma på vart vi ska bo på Öland, i Kalmar å i Glasrike. Resten av ställena har vi boende.

StorKramen, Maria

2009-07-19 @ 17:08:11
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Dessi

Ja, den här bilden känner jag igen! ;)

2009-07-19 @ 19:53:41
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: S!!!

hemma hos molle e sommarkväll:D remember!

2009-07-20 @ 17:20:05
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0