För mycket dator?

Gäääsp!

Har suttit framför denna laptopen alldeles för mycket idag känner jag..men inlägget nedan tog ju en del tid att knåpa ihop (men känner mig lite smålättad över att det är klart) och sen fastnade jag framför andra bloggar.

Har varit igång hela dagen annars faktiskt. Stan med mami för att växla pengar och äta lite lunch. Hem och slängde ihop en sjukt god sockerkaka till kaffet. Riktigt nöjd med den faktiskt, till och med storebror tyckte att den smakade som mormors=BRA betyg! :)
På tal om storebror så kom just han och plockade upp mig och mamma, åkte ut till pappa där jag lekte lite med kaninen och bara snackade lite skit.
Mamma körde Miches bil hem och Miche körde mig i firmabilen..upptäckte branden på vägen och försökte lista ut var det var..fick dock byta riktning då vi trodde det var däck som brann, med andra ord giftig rök.
Nu var det ju inte riktigt så..men i alla fall. Better safe than sorry.

Nu ringde dock min kära pappa...såå vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Allt är okej med mig..ont i halsen & känner mig konstig i kroppen..Men har en livlig bebis i magen som håller mig vaken..:) helt underbart :) Ha en skön tisdag..Vi får höras av när det finns tid för en fika...Kram kram

2009-07-14 @ 08:27:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0