"KVAV-värme-slag"

En snabb paus i mitt städande för att säga föjande (som kan vara mina sista ord):

Jag avlider snart av värmeslag. Det är så varmt här inne att jag sakta men säkert smälter bort.



Jag har tvättat snart fyra maskiner tvätt...börjar få ont om plats att hänga upp allt på.. O ändå är det en maskin kvar. Kläder i soffan som ska packas ner i de öppna resväskorna som står nedanför. Städat halva hemmet..vet liksom inte riktigt hur jag ska fortsätta då det är saker i vägen precis överallt.
Tre timmar tlls jag ska vara fräsch som få, handla det sista. Dricka vin, skratta, göra goda musslor..se snygg ut på stan med en drink i handen.
My god, it will take a mirakle.
Snälla någon, bara stäng av denna kvava äckel-värme..i ett par timmar, pleaaaase????


Så långt ifrån verkligheten man kan komma just nu... Nån som har en frisör + make up tjej att skänka bort? ;)

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll söta du..Söt bild på dig.Allt är bra med oss...bara så kvaft denna dag..men man står ut..gäller att ha tvärdrag i lägenheten..HA en skön kväll..kram kram

2009-07-18 @ 16:51:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hejsan! Hittade din blogg för ett tag sedan men har glömt lämna en kommentar efter mig. Allt bra med dig? Grattis till bröllopet, vilka fina bilder på er från bröllopsdagen! När bär det av till Grekland? Kram Cattis

2009-07-18 @ 18:02:27
URL: http://catttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0