Oh what a night ;)

Hej på er!

Typiskt, den dagen då jag verkligen had ekunnat sova o ta det lugnt är jag vaken från det att Nicco går..klarvaken vill säga och kan inte somna om..sådär!

Kvällen igår var så kalas som nåt kan bli. Drog ner på stan, blev Dahlbergs för en drink..Men på något sätt fastnade vi, hrm! Jag vet nog varför, var inte baaara de goda drinkarna (eller jo för mig iofs...) Hade det supertrevligt och provade som sagt diverse underbart goda drinkar. Satt utomhus hela kvällen och bara njöt Träffade massor av bekanta och snackade lite skit, min kära man kom också ner när han hade slutat och helt plöstligt var klockan halv två och det var minst sagt dags att bege sig.. Hemma vid två väldigt nöjd :)

Har hunnit med att hjälpa mamma med lite grejor i nya lägenheten idag, pajat min häl totalt, en lång promenad och ska nu hänga upp lite tvätt och stoppa i en ny maskin.

Ska plocka undan lite här hemma också så vi slipper komma hem till en katastrof :)

Hörs senare!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilket glamourliv..drinkar och åter drinkar..tröttnar aldrig?

2009-07-05 @ 13:43:17
Postat av: Mindy

God kväll gumman..Ska vi bestämma en dag som passar oss båda..Jag kan på dagen lördagen nu i veckan den 11 & lördagen där på den 18 :) Kan du då med? kram kram

2009-07-05 @ 17:10:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vilken härlig kväll!! Drinkar är ju så gott men det är sällan jag unnar mig det. Ska ta igen lite nu till semestern!;)

Kramen, Maria

2009-07-05 @ 17:56:12
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0