Regn och mörker

Uscha, känns lite som höst idag..Regnar och är verkligen mörkt.
Slö dag då jag hellre hade legat på soffan och kollat film...Meen. Första tvätten är igång, har soretera resterande tvätt, ställt fram resväskorna och börjat kolla lite på vad vi ska ha med oss.

Ska börja städa av här när som också, är dock liiite svårt i nuläget då tvätt ligger överallt och resväskorna tar upp en massa plats..men det kommer. Jag hinner nog.

Gårdagen var fin! Stranden med Nicco och svägerskan på dagen, fika med Erik och Maggis på eftermiddagen och därefter grillning, vin, någon drink och massa mys hos svärföräldrarna på kvällen. Perfekt fredag!

Dagen idag bjuder som sagt på tvätt, packning och städning. Planen är att jag ska kunna vara bakis med gott samvete imorgon ;)
Haha, ja ikväll blir det kock-time med svägerskan. Vi ska göra musslor, tjohoo! Blir vin till detta och därefter lär det bli drinkar på Dahlbergt, goooott! :)

Nu har jag försökt skriva detta inlägget hur länge som helst, massa folk på facebook..haha!
Såå avslutar med lite bilder från Grekland (skiathos förra året) och återkommer senare.






Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Det låter som att vi pysslar med liknande saker idag!!?? ;) Fast jag funderar mer på vad vi ska packa för vi åker inte förrän på onsdag eller torsdag... Städningen väntar jag med tills Marcus kommer hem så han får hjälpa till. Tvättmaskinen går för fullt åsså försöker jag njuta av solen medans den går... ;)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kramen, Maria

2009-07-18 @ 13:27:02
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0