Så var vi fast igen

Ännu en ledig söndag som förflutit.

Har varit på ikea och väla med mami. Hittade ramar till bröllopsfoton och glömde lämna vår bild till tidningen..Duktiga vi!

Åkte till svärföräldrarna på lunch, underbart med grillat och massa familj! Åkte hem och slängde oss i soffan framför DH..och jisses, för fem minuter sedan var vi nere och köpte säsong 3 på Hemmakväll, vadå beroende? Inte vi!

Har emellan avsnitten varit iväg och spelat minigolf..Jisses vad jag förlorade..både spelet och tålamodet. Blir mer och mer lik min kära storebror..hrm.

Har ätit en god kycklingsallad till middag och kollat lite på vad min blivande studentlitteratur kommer att gå på. Phu! Billigt att plugga, eller inte :S.
Det löser sig det med! Som tur är kan man ju handla till en delkurs i taget.

Men nu, mer DH innan sängdags ;) Hoppas ni har haft en lika fin söndag som oss ;)


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ni är ju så fina!! ;) Låter som ni har det ni gör, men DH!???

Jag känner igen det där med humör å så när det gäller minigolf. Sist vi var å spelade med min brors familj så fick jag ju verkligen "skärpa till mig" för barnen var ju med... Humöret var inte på topp, kan jag säga!!

Hoppas ni får en fin kommande vecka!

Kramen, Maria

2009-07-12 @ 22:39:44
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0