Sol?!?

Verkar bli helt ok väder idag minsann... Typiskt att hela dagen är planerad..Meeen ska absolut inte klaga då det är mysiga planer.

Först på listan står lunch hos mamma. Därefter kommer Cecilia och Sally dit för fika, ska finally få träffa dom igen! :)
Efter detta ska jag bege mig ner på stan för att träffa bästa bästa svägerskan och hjälpa henne leta present till min kära man aka hennes bror ;). Slinker nog ner en kaffe också om jag känner oss rätt ;).

Så, med det sagt så återkommer jag någon gång ikväll. Har gett mig fan på att vårt lilla kontor ska vara tipp topp när mannen kommer hem..phu, roligt, not! Men med msn och bra musik kan jag nog fixa det också.

Hörs senare, njut av sommarvädret som verkar vara på väg tillbaka! :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Idag skulle det vara tipptopp-väder men inte alls. Molnigt å dimmigt hela dagen. Inte förräns nu så tittar solen fram. Så vi hoppas på bättre väder imorgon istället.

Kramen, Maria

2009-07-15 @ 16:27:38
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0