Vakna!

Uff. Ganska seg idag måste nog erkännas.
Vaknade först av att jag var så varm att jag höll på att koka bort inatt..sen vaknade jag av mardrömmar, samma sak två ggr. Sovit minimalt med andra ord och skulle nog behöva x antal liter kaffe för att bli mig själv igen.

Hm, jaja, planerna för dagen ser ut som följer:

Träffa Tobbe och käka lunch nu när som, därefter träffa pappa och vara shoppingsmakråd inför Grekland. Sen vet jag faktiskt inte. Hade lite lösa planer med en gammal jobbekompis men tror inte det blir av.
Vila kanske.

Imorgon måste jag hur som helst STÄDA. Kontoret ska få sig en omgång..nån som vill hjälpa till? Hahah :)

Ne, nu ska jag slänga på mig lite kläder och sen är det väl dags att bege sig!

Kram sålänge!


Den här kicken skulle jag behöva nu :)

Kommentarer
Postat av: Dessi

heja sandra, den här bilden minns jag ;)

2009-07-14 @ 16:01:59
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0