"Välkommen till Växjö Ekonomihögskola"

Jisses, fick detta brev igår.
Nu är det på riktigt. Jag ska gå på Ekonomihögskolan...Haha.
Men det känns bra! Ska bli kul att lära mig nytt! :)

Pratade med Marina om just detta under vår sista dag på Skopelos. Det är så lätt att sluta semestern med att sucka och säga "nej..inte jobb igen!".
För visst känns det så, när man väl kommer tillbaka så känns det som att man aldrig varit borta, likadant varje gång. MEN..Jag är ingen negativ person och tänker inte bli det bara för att min semester är slut.
Jag gillar faktiskt mitt jobb (även om jag precis som alla andra kan vara mer än lovligt trött på det) och ska göra det absolut bästa av denna hösten.

Jag ska jobba en hel del på bokningen, vilket jag såklart tycker är underbart kul. Jag ska plugga ekonomi på distans och bli smart(are). Jag ska åka på en mini-weekend till London med mitt underbara hjärta. Finns så mycket kul att dels se fram emot och dels uppleva mitt i. Det är nog det sistnämda jag måste bli bättre på, att leva lite mer i nuet och inte längta ihjäl mig efter diverse saker. Tiden går så snabbt ändå!

Med detta sagt så ska jag hoppa in i duschen. Ett kvällspass väntar mig på jobb och jag har plenty to do! :)

Massa kramar!

En stund som jag gärna hade velat ha kvar lite längre..


Kommentarer
Postat av: teddy

Välkommen hem tjejen. Vilka fina bilder ni har lagt ut. Ser verkligen ut som att ni haft det hur underbart som helst ju!!!!

Sol, bad och goda drinkar är aldrig fel.

Min börjar om några dagar. LÄngtar som faaaaan.

Önskar tjejen en fin fin onsdag.

kram och grattis till platsen på högskolan!

2009-07-29 @ 11:35:33
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Kul att du är tillbaka!! ;) Å med den inställningen så kan det ju inte bli fel!! Eller hur!?? ;)

Stor Kram, Maria

2009-07-29 @ 22:42:48
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!

härlig bild!! kul att du ska plugga:) stor kram på dig!!

2009-07-31 @ 08:36:33
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0