London Baby :)

Yes.. Igår efter mång aom och men kom jag fram till att min kära man lika gärna kundde få veta vad han ska få i födelsedagspresent. Är ju ett tag till han fyller år men då vi jobbar som vi gör är det smidigare om han kan planera ledighet och jag kan boka :)

O japp, hans present är en onsdag - lördag i London :)
Landar på morgonen den 30/9 och kommer hem efter lunch den 3/10. Lagom..och ska bli SÅ kul :)
Tror minsann han blev rätt glad ;)

Sååå..London är nästa storstad!





Bilder från våra två senaste storstadsresor.
Överst: Paris i maj 2008
Underst: Rom i maj 2009

Älskar att resa!!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vilken finfin present!! ;) Tror jag det, att han blev glad!!!

Kramen, Maria

2009-06-27 @ 23:23:19
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhhh London är ju underbart fast jag aldrig varit där. Men min man har bott där i 8 år och tyckte om det. Han får minsann ta mig dit.

Var det du som skrev ett anonymt inlägg till mig i helgen??? Tror nog att det var från dig.

Är du ledig nu?

kramis

2009-06-29 @ 21:10:31
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0