In Rome ;)

Heej där hemma!

Hur har ni det? Här är det såklart super...men GALET varmt. 32 grader i skuggan när vi var på väg till hotellet vd 16-16,30 tiden innan...behöver jag säga att vi svettas lite? ;)

Har hunnit med en del redan. Igår blev det lite vandring..Smått svårt att hitta jämfört med Paris..men men! Kollade in Spanska Trappan, Fontana Di Trevi och shoppade lite...Blev en Lacoste väska till mig och en keps med samma märke till min kära man :)

Idag blev det Vatikanen.. Men så sjukt varmt att vi bara tog vatikan museet och sixtinska kapellet..Hade tänkt Peters Kyrkan men icke! Höll på att dö av värmeslag på vägen hem.. Men Villa Borghese fick vi sett i alla fall..sjukt STORT!

Shoppade varsitt par solglasögon på vägen hem idag också...Armani till Mr och Gucci till Mrs..Nejdå, kostade inga pengar aaaallls...Hrm. Aja, man är bara på bröllopsresa en gång har jag hört ;)

Världens finaste sitter här och väntar på mig och jag ska bara slänga upp ett par bilder här också och sen ska vi promenera ut och hitta ett matställe för kvällen ;)

Hoppas ni har de gött hemma...Vi försöker njuta av det fina vädret men ärligt talat är det lite FÖR varmt för att vara OK i en storstad..Undrar just hur här är i juli? :S

Shopping, utsikt från fönstret och jag precis nu:

  

Kommentarer
Postat av: Dessi

Njuuuut! Vill också iväg, men just nu längtar vi efter vårt hus! Hoppas vi ses snart gumman! Hälsa Nicco! Puss!

2009-05-20 @ 20:32:54
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: mami

Hej gullungar! Drick mycket vatten, uppsök skugga och njut av bara h..., Se Rom och sedan dö? är det pga värmen man säger så,..,Vilken läcker väska,mmm avis tror jag. Älskar er - kram kram kram

2009-05-20 @ 21:23:54
Postat av: Bokmalen

Å, så härligt ni har det!! Fast värmen är ju inte så härlig i en storstad... När det är varmt vill man ju ha tillgång till havet för svalka! ;)

Ha så trevligt fortsättningsvis!! ;)

Kramen, Maria

2009-05-20 @ 22:25:56
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0