Vi har träffat påven

Hej igen!

Glömde ju faktiskt berätta det "viktigaste" igår...Vi "träffade" påven!!!
Av alla dagar som finns i Rom så valde vi att gå till Vatikanen den dag då Påven gich ut och pratade till folket..så vi har faktiskt sett honom LIVE. Ganska coolt..ingen liten B-kändis där inte ;)

VARMARE än Varmt idag också. Vi har varit på Colluseum och sitter nu skuggan i trädgården utanför hotellet och ska spela lite skitgubbe..Fick gå hem och ta en iskall dusch för att inte kollapsa av värmeslag..
Nicco sitter och tittar efter restauranger...Den vi var på igår var riktigt nice. Massvis av mat och dryck..mm!

Hur har ni det hemma? Ledsen att jag inte svarar på era kommentarer men internet kostar en del här och jag lovar att jag ska ta igen det när vi kommer hem igen.

Imorrn bär det av till ett outlet som ligger ca 3 mil utanför Rom. Åker tidigt på morgonen och på eftermiddagen/kvällen står Peters Kyrkan på schemat..lite beroende på värmen dock!

Vi "hörs" snart igen!!

Kramar!!


Puss min nyblivna man!! :)
Har förresten VÄLDIGT svårt att förstå att jag faktiskt är gift nu...går omkring emellanåt och kommer på det.."justja...jag är ju faktiskt hans FRU" :) haha...Ni andra gifta babes, hade ni samma "problem"? Haha

Kram igen

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad läckert att ni träffade påven!! Det är ju inte alla förunnat...

Låter som ni har hur mysigt som helst!!

Kramen, Maria

2009-05-21 @ 18:19:01
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!

ni verkar ha det gott ni! fortsätt så :) Puss!!

2009-05-22 @ 09:28:01
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej hjärtat..Så skoj att ni är på en romantisk resa i Rum...Älskar den staden jätte mycket..ska åka dit med min kära så han med får uppleva den underbara staden...HA en underbar helg i Rom..Får snart ses..Kram kram

2009-05-22 @ 14:15:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Beyond the sun

Grattis!

2009-05-25 @ 19:30:13
URL: http://fifteenminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0