After work i Lund 2010-04-16

Mysigaste och roligaste fredagen på länge!

Slutade 17, på med lite nytt smink och piff. Ner på Brogatan tillsammans med Åse som hade mött upp mig uppe på jobb. Träffade Tobbe, Emma och bebisen där.. Johan slöt upp, därefter lite oklart i vilken ordning alla kom, men jisses vilken folksamling vi blev som tog upp typ halva uteserveringen ;)

Bubbel, cider, pommes med aioli, lovely! Efter ett par timmar började de som tog "after work" på allvar droppa av. Vi kröp in under filtar och försökte med irish (precis som för ett år sedan.....) men när allt slutade fungera mot kylan fick vi erkänna os besegrade och gick in. Där inne blev det plötsligt lite mer seriöst på party-fronten. Petter och jag gav oss på rödvinet, Johan blev galen och började beställa in shottar and so on.
Något gick förmodligen lite snett för helt plötsligt befann jag och Petter oss nere på nattklubben. Som då hade 18 års gräns kvällen till ära. Jisses vad hemma jag kände mig ;) Haha!

Crazy dancing, fler cider och asgarv.. Nyckeln satte jag i dörren kvart i tre på natten. Då hade "after worken" varit lika lång som den faktiska arbetsdagen. Något som kännetecknar oss. Vi suger på after work. Men roligare än så blir det inte.. Ni är dom bästa!! Det är sällan jag vaknar med träningsvärk i magen efter allt skratt, men förra lördagen startade just så... ;)

Bilder ja..jo det blev ett par. Riktigt dåliga de flesta (Förlåt Åse...) men kan bjuda på ett par iaf.. (förlåt ni som hamnar här nu)


Alltid lika lätt att fånga oss två på en bra bild ihop..ehh..?


Sötnosar <3


Roligaste bilden någonsin....Här var det dags att gå hem.. Hahaha..

"not sure what it means but this photo of us
it don't have a price, ready for those flashing lights...."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0