Blot om fotterna

Hej pa er igen!

Japp, ni vet vad nytt inlagg betyder, mera regn. Det slutar aldrig!

Oavsett sa har vi det bra... Var i Puerto Plata igar, fick se stan, romfabriken (Brugal) och nan barnstensgrej.. Akte linbana upp pa berget och kikade pa regnskogen. Sager det igen: fantastisk natur!!!

Madde apa nar vi kom hem. Hade matt illa redan pa natten men blev bara varre under dagen sa blev liggande lage for mig efter utflykten. Bara lite mat och sen somn... Skont for idag mar jag mycket battre.
Var och sprang pa stranden i formiddags...galet.. 30 grader, blot sand och vi ar ute o springer, nog normalt!
Madde sadar efter men nu kanns det bra.. seg i benen bara :).

Onskar att jag hade tillgang till min egen laptop sa att man kunde lagga upp lite bilder och visa er hur vackert har ar..ar dock svart pa dessa internetcafeerna.. :( Ni far helt enkelt vanta tills vi kommer hem.

Nu ska vi snart harifran igen. Har varit lite nyttiga i tva dagar och slopat olen, men nu ar det nog dags igen, what else to do nar det regnar liksom? Haha.

Massa kramar pa er! Vi hors snart igen om man ska tro vaderprognosen... Haha.




Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Men så tråkigt med regn!! Tur att ni myser å mår bra ändå. ;) Ja, föruom illamåendet då. ;)

Ni gör nog rätt i att inte ladda upp bilder på internetcaféer, vi gjorde det i Thailand å kameran blev utslagen av en "trojan". Som tur var så hade vi en kamera till å det gick att fixa när vi kom hem men det var inge kul. Så vi är försiktiga med sånt i fortsättningen.

Ta å njut av semestern nu!!

Kramen, Maria

2010-01-07 @ 19:42:21
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!

så trist att det regnar... men ni får iaf vila upp er, umgås ihop och se fin natur! KRAMMMM! ha de bra =)

2010-01-08 @ 15:19:52
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: mina

Hej hjärtat...Det var ett tag sedan..Allt bra med dig på det nya året? Sänder massa kramar till dig från mig,,

2010-01-12 @ 15:36:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0