Paradio...med regn

Blir ett markligt inlagg...utan bokstaver med prickar over, haha!

Sitter pa internetcafe pa Dominikanska och flyr undan regnet, for ja..det regnar mina vanner. Nogot sa in i... Tredje dagen dessutom, borjar bli tjatigt.
Hade fint vader forsta dagen (lordag) men sedan pa kvallen borjade det mulna...sedan dess har det varit tropiskt (galet!) regn.

Var dock ivag pa utflykt igar (mandag) och hamnade pa Bacardion (Samana) och dar fick vi minsann sol! Woho! Tror vi var de enda tva som kom med lite solbrand nasa av alla igar..haha! :)

Annars har vi det faktiskt himla bra! Naturen ar helt fantastiskt och hotellet helt ok. Maten daremot...hm.. Inte helt nojd ska arligt sagas.. O det ar vi inte ensamma om. Jag ar langt ifran krasen men dominikansk mat ar...fantasilos och om jag slipper se kottgryta i resten av mitt liv ar jag nojd..hor du mamma, aldrig med kalops!!! :)

Nu ska i snart dra oss mot en bar..kanns som att alla kalorier kommer darifran...Drinkar! Men de har fantastiskt goda drinkar pa hotellet iaf..och manga! Farligt!

Kram pa er, kommer sakert ett...tva inlagg till nar ni minst anar, det hanger pa vadret!!



Kommentarer
Postat av: S!!

Retligt med regn men solen har säkert dykt upp vid det här laget! hoppas ni njuter ordentligt och har det riktigt bra! hemma e de ISKALLT o massa snö! fyfyfy! kramar=)

2010-01-06 @ 18:59:05
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: mami

Tur att hotellet är bra, trist med både mat och väder. Jäkla otur! Här är det kallt, mellan -5 och -12 och snö! Blir galen, min kropp är inte gjord för snö. Sköt om er - älskar er.

2010-01-07 @ 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0