6 timmar

Jag jobbar i fem timmar till.. om ca 6 timmar är jag på plats i min underbara soffa.
Det förbannade illamåendet ger inte med sig heller. Blir galen! Pratat med mams precis.. Hon försökte fundera ut troliga orsaker.. Men inget verkar direkt passa in.. Jaja. De visar sig..Eller går över helt enkelt :)

Ska inom OJ och handla ett par liter Ramlösa blåbär, en duk inför nyår och kolla om dom har lite svarta och silvriga ballonger. Svart och silver blir temat på nyår! Snyggt helt enkelt :) Passar perfa med min vägg också ;)

Frågan är ju vad jag ska sysselsätta mig med i ungefär fem timmar till. Helgrutinerna är klara. Håller på med utchecken men det är jag ju klar med vid tolv.. O sen kommer jag väl att stå snyggt här.. Som sagt det finns inget medel på detta stället.. Antingen är det full 90 eller så är det bara avslaget.. Haha.

Kan undra om vi får in någon Hovis idag.. intressant?

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Gott nytt år! Kram.

2007-12-30 @ 12:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0