Ännu en jul...

Då var det visst snart slut på denna julen...ännu en gång. Galet..
Stängde ju hotellet i söndags...Hem och mös med världens bästa och babe :) Bingolotto och lite försmak av julmaten.. Nice ;) Vann inte ett dugg dock...lite kass! Men vi överlever nog det också :P

Igår var det som bekant julafton.. Blev mys med familjen.. Gamla vanliga traditioner med Kalle, mat, julklappar, godis och spel... Men det är så det ska vara på julen..Som vanligt helt enkelt! Älskling kom efter hans firande.. Spelade Familjegeni och mös. Härligt!

Vi gick hem och öppnade julklappar.. Fick ett helt underbart halsband (bland annat) Jag älskar det! Kommer att hänga runt halsen för det mesta ;)
O darling fick sin resa till Paris... I maj åker vi.. Sandra längtar, ska bli helt underbart med 6 hela dagar i Paris.. ;) Myyys!

Idag har vi umgåtts med familj! Varit hos Niccos mormor och morfar och sen hos mamma..Ätit massor. Kommer att ta evigheter innan jag får tillbaka min magsäck i normal storlek igen! Men men.. Den andra januari kör vi igårn med det nyttiga livet.. Då ska det tränas, ätas rätt och sånt trevligt ;) Ser faktiskt fram emot det.. Börjar känna mig sjukt onyttig nu. Ser fram emot lite muskler och några turer på löparbandet... O våren...med lite språngmarcher i Pålsjö skog :) Nice!

Nu ska jag återgå till "tomten är far till alla barnen"... som ni ser på bilden nedan har vi mys ikväll! Precis sett lite Greys.. Dels det jag missade igår när jag somnade i Niccos knä.. och sen ett avsnitt till.. Snart är den boxen slut.. :( Men då finns det fler ;) Heroes är nästa projekt! :P

Hoppas att alla har en lika bra juldag som vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0