Årets mörkaste dag

Det låter väl inte så kul?
Vet ni vad som däremot är kul?  Massor!
Det blir från och med nu ljusare tider.. Jag kan knappt vänta tills det är vår igen :) Fast jag längtar INTE! Träffade en gammal polare i förrgår..Blir rädd när jag tänker på hur fort tiden går. Så jag längtar inte. Men ser fram emot kan man väl säga? ;) Haha!

Nåt annat kul?
Jag gick upp fem i morse. Men detta var sista gången på en vecka som jag behöver göra det, tackar! Jobbar kväll imorgon och behöver inte börjar förrän ca kl 9 på stängningsdagen. Det gillar vi!
Sen är jag ledig julafton och juldagen.. Öppnar hotellet kl 13 på onsdagen och sen jobbar jag fram till lördagen. Sen har jag min "julledighet" eller nyårsledighet kanske låter mer rätt? Är i alla fall ledig i fyra dagar ;) Skönt!

Har varit mycke på jobb, som vanligt tänker säkert ni.. Men mycket som i jobbigt. Jag gillar att ha mycket att göra, och är himla van vid det. Men nu har det bara varit stressande och jobbigt. Känner det i nacken och ryggen.. Koncentrerat mig massor. Ska göra ett sista ryck idag med fakturor och annat spännande.. Hmm..
Har ca fyra timmar på mig innan dom måste iväg innan julen.. 9 fakturor..Tror ni jag hinner? Skulle tro det.. bara jag börjar ska det nog gå bra!

Ikväll blir det lite vinmys. Ska hem och slå in två julklappar och placera dessa under granen.. Undrar vems det kan vara? ;). Sen mat, vin och en liiiten sväng på Bara Vara.. Mysigt en fredag innan jul :)

Har precis käkat frulle här..och druckit mitt efterlängtade kaffe. Det är verkligen det första jag tänker på när jag vaknar klockan fem.. KAFFE...för Guds skull!!!

Hade julbord med jobb igår... Kl 3.. så inte sånt supa-skallen i bitar-julbord. Ett lugnt med luciatåg och god mat och julklappsutdelning. Presentkort på Tokyo och vin till Sandra ;) Tack!
Efter julbordet blev det ett glas vitt med ex-nattissarna ;). Jag ska visst jobba lite natt i Januari igen.. Känns väl lite sisådär men det är ju inte sååå många nätter det handlar om!

Nee..Nu ska sandra jobba lite.. Hjälp vad tyst här är idag! Men men.. Är väl kanske bra för koncentrationen?! Eller inte.. Jag jobbar nog bäst i lite liv och rörelse ändå, det är väl lite därför man har valt den branchen man har..

Naww..storebror kock idag: "Men Sandra...Inte en kock.. Kockar är svin.. Inte jag såklart..men typ Allaaaaa andra..Passa dig.."
Gulligt ;)

Såg att jag och favvohovis stänger här på söndag förresten. Det gillar vi!

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0