Bebisar!!

ÅH!  Just nu vill jag ha en egen sån!
Fan vad goa dom är ibland...!

Har precis haft en sån liten en på höften i en halvtimme.. Goboll!
Pappan sa att jag skulle bli världens bästa mamma eftersom sonen aldrig tyckte om att vara hos främlingar annars.. Naw :)

Har en lagom-mycket-att-göra kväll ikväll..Hör och häpna!
Haft nya chefen på upplärning några timmar.. Men hon är superduktig så de kommer gå skitbra.. Ska ju ha henne på onsdag och fredag också! :)
Nu är jag dock själv.. 12 incheck kvar så det blir väl ingen direkt rusning heller.. :) Skönt!

Hunnit pyssla med lite papper och tagit tag i en gammal grej som låg i facket dessutom! Duktig flicka idag! Har väl visserligen lagt desto mer grejor i det facket, men vissa saker behöver man ju invänta svar för att kunna fixa :)

Gott folk överallt idag! Eftersom Paul inte är hovis längre har jag ju en ny Favvo.. Per med en smiley ;) haha. Gjorde ny nyckelring till honom (sån plastbricka) och ritade dit en smiley... Så nu hämtar han ut sina "roliga nycklar". Jaja vi har haft skoj ikväll i alla fall ;)

Tobbe försökte vara rolig innan också:

"Tjeeena Sandra..duu..vi är ett gäng härifrån jobbet som tänkte sätta oss i baren på torsdag och ta en stänkare, ska du med eller?"
"Men jag kan ju inte, ska ju hit på julbord...det vet du väl?"
"Ja juuuuuust det...det ä ju därför vi ska hit och spana"

HA.. HA... HA! Svinkul...som en viss "coco" hade sagt.. ;)

Nej...Åter mot jobbet!
LEDIG imorrn ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det var en smart idé :D

2007-12-10 @ 20:55:33
URL: http://emiliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0